نحوه خرید کیف موبایل چرم و با کیفیت چگونه است؟

ما در این پست قصد داریم تا نحوه خرید کیف موبایل چرم آموزش دهیم و بدانیم چه نوع کیف هایی برای خرید کیف موبایل چرم مناسب است و چگونه میتوان یک خرید کیف موبایل چرمی با کیفیت و جادار داشته باشیم.

سایز کیف گوشی چرمی چقدر باشد؟

ابتدا باید به شما بگویم که شما باید کیف موبایلی تهیه کنید که بعد از گذاشتن گوشی با قاب داخل آن حدافل دو سانتی متر فضای آزاد داشته باشد. توجه داشته باشید که هیچگاه موبایل شما نباید چفت کیف موبایل شود و به سختی داخل کیف موبایل برود. درغیر این صورت هم فشار وارد شده به تلفن زیاد است و هم کیف گوشی چرمی طبیعی به دلیل اینکه از چرم طبیعی استفاده شده حالت میگیرد و شکل اولیه و زیبایی خود را از دست میدهد.

کیف موبایل چرمی مورد نظر از چرم طبیعی باشد یا مصنوعی؟

قطعا چرم طبیعی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است. به دلیل اینکه چرم طبیعی از پوست حیوانات درست شده است و ممکن است تا ده ها سال هر محصول چرمی عمر کند!

باید توجه داشت که چرم طبیعی از چرم مصنوعی بسیار گران تر است ولی مزایا و طول عمر آن هزاران برابر بیشتر از چرم مصنوعی میباشد.

کاور گوشی چرم طبیعی به دلیل ضخامتی که دارد میتواند در برابر هر گونه ضربه به گوشی مقاومت کند و از تلفن شما محافظت کند.

اما چرم مصنوعی از ضخامت کافی برای حفاظت از تلفن شما برخوردار نیست و نمیتواند محافظ خوبی باشد.

چرم اصل به دلیل وجود جیر و نرمی در پشت آن از گلس گوشی در برابر خط و خش محافظ میکند در واقع کاور چرمی تلفن همراه یک گارد دربرابر هر نوع خطر فیزیکی از گوشی است.

(اگر میخواهید نحوه تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی را بدانید رو کلمات آن کلیک کنید)

چگونه کاور گوشی خود را انتخاب کنیم؟

چند فاکتور اساسی وجود دارد تا محصول مورد نیاز خود را خریداری کنیم :

لبه های پرداخت شده : لبه های کیف موبایل چرمی ما باید با رنگ های لبه با کیفیت پرداخت شده باشد تا کیف از هم باز نشود و زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند.

دستدوز باشد : کاور تلفن همراه چرمی حتما باید به صورت دستدوز باشد تا به صورت کامل اندازه موبایل شما باشد و قدرت بالایی داشته باشد.

معلوم نبودن دکمه داخل کیف : دکمه کیف موبایل در داخل کیف نباید معلوم باشد زیرا به صفحه گلس آسیب میرساند!

چرم طبیعی باشد : کیف موبایل شما حتما باید از چرم طبیعی باشد ! زیرا چرم اصل هزاران برابر بیشتر از چرم مصنوعی ضخامت و دوام و ماندگاری دارد تا بتواند از تلفن شما محافظت کند.

شما در فروشگاه چرم رادمن میتواند خرید کیف موبایل چرم ، خرید کاور گوشی چرمی ، خرید کیف تلفن همراه چرم را به صورت تمام چرم طبیعی دست دوز تهیه کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *