امروزه آنقدر فروشندگان برای سود بیشتر خود دست به فروش محصولات تقلبی زده اند که ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک کیف چرمی را به عنوان چرم طبیعی به شما فروخته باشند اما بعد ها متوجه تقلبی بودن آن بشوید. ما در این مقاله راهنمای خرید کیف پول چرم برای شما هستیم تا نحوه خرید کیف پول چرم طبیعی را بدانید.

در این پست از فروشگاه چرم رادمن قصد داریم اطلاعات شما را برای خرید کیف پول چرم طبیعی افزایش دهیم تا با مدل های کیف پول آشنا شوید و یک کیف پول با کیفیت ، بادوام و جادار خریداری کنید و نکات خرید کیف پول را بدانید.

انواع کیف پول

ابتدا برای آشنایی بیشتر شما انواع کیف پول های چرمی را توضیح میدهیم :

  1. کیف پول دو لت
  2. کیف پول سه لت
  3. کیف پول دسته چکی
  4. کیف پول چرم دستدوز
  5. کیف پول پاسپورتی
  6. کیف پول و موبایل

 

کیف پول دو لت

در این مدل کیف پول چرم از دو قسمت تشکیل شده و حالت ساده ای دارد که در آن علاوه بر پول می‌توان مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی را در آن قرار داد. به این نوع کیف ها به دلیل بلندی زیاد کیف پالتویی هم میگویند.

یکی از دلایلی که این کیف پول بسیار پرطرفدار است تا نخوردن اسکناس و حفظ ظاهر مرتب آن است. اما ابعاد آن موجب میشود که کیف در جیب جا نشود.

کیف پول سه لت

کیف سه لت از سه قسمت تشکیل شده و فضای بسیار بیشتری نسبت به کیف پول دو لت دارد.

این نوع کیف بر خلاف فضای زیادی که دارد ابعاد کوچک تری نسبت به دیگر کیف پول چرم طبیعی دارد و ضخامت آن بیشتر است به همین دلیل به آن کیف پول جیبی هم میگویند.

کیف پول دسته چک

همان طور که از اسمش پیداست این نوع کیف پول چرم مردانه و زنانه دارای فضایی برای دست چک و خودکار هم دارد.

این نوع کیف دارای فضای بسیار بیشتری نسبت به کیف پول های دیگر دارد و ابعاد آن بسیار بیشتر است.

کیف پول چرم دستدوز

میتوان با جرعت گفت بهترین نوع کیف پول چرمی ، کیف پول چرم طبیعی دستدوز میباشد.

کیف های چرمی دستدوز از کیفیت بسیار بیشتری نسبت به کیف پول صنعتی برخوردار هستند و ظاهر آن هر فردی را به خود جذب میکند.

قیمت این نوع محصولات به طور معمول بالاتر از محصولات صنعتی میباشد.

کیف پول چرم پاسپورتی

این مدل کیف پول چرم  فضایی مناسب برای قرار دادن پول میباشد و فضایی را ایجاد کرده تا پاسپورت و مدارک خود را در آن جای دهید.

این مدل با ابعاد کوچکی که دارد اما فضای بسیار زیاد دارد.

کیف پول و موبایل چرم

کیف پول و موبایل چرم میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد زیرا هم از موبایل شما محافظ میکند و هم فضای زیادی برای قرار دادن پول دارد! (برای خرید کیف موبایل چرم روی کلمه آن کلیک کنید)


تا اینجا با انواع کیف پول آسنا شدیم حالا قصد داریم تا شمارا با جنس آن آشنا کنیم.

مطمعن باشید که کیف پول چرم طبیعی است!

بعضی از افراد کلاهبردار هستند که کیف پول چرم مصنوعی را با تغییرات جزعی در داخل کیف و بوی آن ، کیف را به عنوان چرم طبیعی میفروشند و خریداران بعد مدتی متوجه آن میشوند.

بنابراین از اصل بودن چرم مطمعنی شوید. برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی پستی جدا آماده کردیم که شما میتونید با کلیک روی کلمه چرم طبیعی و مصنوعی وارد صفحه آن شوید.

لبه ها پرداخت شده باشد

لبه های کیف پول حتما پرداخت شده باشد. زیرا پرداخت لبه کیف پول موجب دوام آن در برابر وا رفتگی میشود و استحکام زیادی به آن میبخشد.

(بیشتر بخوانید : نحوه خرید کیف موبایل چرمی)

نوع دوخت

اگر از نخ های موم زده در ساخت آن ها استفاده شده است بهتر میباشد ولی در صورت عدم موجود بودن آن مشکلی برای خرید کیف های دبگه نیست.


سخن پایانی

در این پست نکات خرید کیف پول چرم مردانه و زنانه را ذکر کردیم و به اصطلاح راهنمای خرید کیف پول چرم برای شما بودیم .قطعا کیف پول چرمی طبیعی مرغوب و بادوام تنها چیزی است که می‌تواند از لوازم شخصی و با ارزش شما مانند مدارک شناسایی، کارت‌های بانکی و…. مراقبت کند. در حقیقت این کیف‌ها چمدان‌های کوچکی هستند که همیشه همراه شما بوده و در صورت نیاز فورا قابل استفاده میباشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *