ما در این مقاله راهنمای خرید کیف دوشی از فروشگاه چرم رادمن قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه کیف دوشی مناسب بخریم.

جهت خرید کیف دوشی چرم میتوانید با کلیک روی عبارت آن وارد صفحه خرید شوید.


به دلیل تنوع بسیاری که دنیای کیف و مد و استایل را فرا گرفته، خرید کیف دوشی مناسبی که همه انتظارات و نیازهای مشتریان را برآورده کند، کار سختی میباشد و نیاز به راهنمایی هایی برای داشتن یک خرید مناسب دارد.

در ادامه مقاله به نکات بسیار مهمی برای خرید کیف رودوشی مناسب اشاره میکنیم.

حمل راحت کیف دوشی

اولین و مهمترین نکته برای خرید کیف رودوشی حمل راحت آن است!

استایل و تشکیلات کیف رودوشی نباید به گونه ای باشد که حمل کردن آن برای شما دشوار باشد.

سفتی بند کیف دوشی شانه های شما را نباید اذیت کند و از طرفی بندهای آن نباید به قدری شل باشند که به صورت مکرر از روی شانه هایتان بیفتد و شما را کلافه کند؛ بلکه باید به طوری نرم و راحت بر روی شانه شما قرار گرفته باشد و احساس راحتی و سبکی به شما دست بدهد.

کیف دوشی نباید بر وزن وسایلی که حمل می کنید،بیفزاید

وزن کیف از فاکتور های مهم خرید کیف دوشی چرم مناسب میباشد!

کیف رودوشی چرمی معمولا از بقیه کیف های برزنتی یا چرم مصنوعی به دلیل استفاده از چرم طبیعی سنگین تر است . ما بسته به نوع وسایلی که با کیف دوشی چرم میخواهیم حمل کنیم باید یک کیف با وزن مناسب انتخاب کنیم.

کیف دوشی سنگین موجب آسیب شانه ها و مهره های ستون فقرات میشود و بشدت در طولانی مدت آسیب زا میباشد!

(بیشتر بخوانید: مزایای کیف چرم طبیعی چیست؟)

اهمیت بالای جیب های کیف

هنگام خرید کیف دوشی مردانه یا زنانه، حتما جیب های آن را چک نمایید. کیف دوشی زنانه و مردانه به دلیل داشتن جیب های زیاد و قابلیت تفکیک وسایل داخل کیف بسیار پر اهمیت است! پس حتما داشتن جیب های زیاد را یکی از فاکتور های اصلی خود برای خرید کیف دوشی چرم طبیعی قرار دهید.

کیف دوشی زیپ دار یا کیف دوشی دکمه دار؟

با قاطعیت باید بگوییم که کیف دوشی زیپ دار هزاران برابر بهتر از کیف های دوشی دکمه دار هستند زیرا بیشتر از وسایل شما مراقبت میکنند و قابلیت تفکیک بیشتری دارند. کیف های دوشی زیپ دار معمولا مقداری گران تر هستند.

کیف رودوشی با سایز مناسب انتخاب کنید

نباید کیف به قدری بزرگ باشد که حمل آن سخت باشد و هم نباید به اندازه ای کوچک باشد که هیچ وسیله ای در آن نتواند جای بگیرد. سایز کیف دوشی را به قدری مناسب انتخاب کنید که هم حمل آن آسان باشد و هم وسایل زیادی در آن جای بگیرد.

قیمت کیف را در نظر داشته باشید

برای خرید کیف رودوشی چرم طبیعی با کیفیت باید حداقل ششصد الی یک میلیون تومان باید هزینه کرد. پیشنهاد ما برای شما کیف های گران تر است زیرا از مواد اولیه بهتری ساخته شده است.

جنس کیف دوشی

چرم طبیعی بهترین جنس برای یک خرید با کیفیت و بادوام است!

درست است که چرم مصنوعی و یا کیف های برزنتی قیمت ارزان تری دارند اما خرید محصولات چرمی شما را تا ده ها سال از خرید دوباره کیف بیمه میکند به صورتی که شما فقط برای تنوع دوباره دست به خرید میزنید.

کیف های چرم مصنوعی و برزنتی را هر شش ماه باید تعویض کرد اما کیف های چرم طبیعی سالیان سال برای شما عمر میکند!

توجه داشته باشید که موقع خرید حتما اصالت چرم طبیعی را بررسی کنید.(برای دیدن مثاله تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی روی عبارت آن کلیک کنید)


سخن پایانی

در این مقال راهنمای خرید کیف دوشی را به شما گفتیم و یاد گرفتیم چگونه یک کیف مناسب را انتخاب کنیم.

سما در فروشگاه چرم رادمن میتوانید انواع کیف دوشی زنانه ، کیف دوشی مردانه و کیف دوشی چرمی را خریداری کنید!

داشتن یک کیف پول چرم طبیعی در کنار کیف دوشی چرم مردانه و زنانه یا کیف دوشی اسپرت بسیار ضروری است.(برای خرید کیف پول چرم روی عبارت آن کلیک کنید و برای راهنمای خرید یک کیف پول باکیفیت اینجا کلیک کنید)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *