در این مقاله از فروشگاه چرم رادمن قصد داریم تا ده برند برتر کیف جهان ، بهترین برند کیف دنیا و بهترین برند کیف زنانه را به شما معرفی کنیم.

با ما همراه باشید!

همچنین جهت خرید کیف زنانه چرم میتوانید وارد صفحه خرید کیف زنانه چرم طبیعی شوید.


ده برند برتر کیف دنیا

کیف های زنانه بدون شک بهترین دوست خانم ها هستند . برندهای لوکس کیف‌های زنانه می‌توانند لباس‌های شما را بسیار زیباتر کنند. برندهای نخبه کیف های زنانه بر بازار تسلط دارند و نام های معروفی مانند Chanel، Hermes، Louis Vuitton و Prada همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند. در اینجا تعدادی از برترین برند های کیف زنانه لوکس را معرفی می کنیم.

 

1.Celine

سلین یکی از 10 برند برتر کیف زنانه است. این برند در سال 1945 توسط سلین ویپیانا در پاریس، فرانسه تاسیس شد و از آن زمان به یک تولید کننده کیف های لوکس بین المللی تبدیل شده است. قیمت بالای این برند باعث میشود که فقط قشر محدودی از جامعه بتوانند از این برند استفاده کنند.

(بیشتر بخوانید : تفاوت کیف چرم دستدوز و صنعتی چیست؟)

2.Chanel

برند شنل توسط کوکو شانل، یکی از مشهورترین طراحان مد تاسیس شد. کیف های این برند به ظاهر لحافی و ظریف معروف است. برند شانل در بین برترین برندهای کیف دستی طراحان در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. محصولات کیف برند شنل قیمتی بین 2800 تا 6900 دلار دارد.

(بیشتر بخوانید : بهترین استایل اولد مانی مردانه )

3.Christian Dior

برند کیف کریستین دیور در این رتبه بندی رتبه سوم را به خود اختصاص داده. این برند در سال 1947 توسط کریستین دیور در پاریس، فرانسه معرفی شد. دیور در سراسر جهان برای عطر و لباس شناخته شده است. هر کیف از این برند یک اثر هنری دقیق است که تاریخچه ای پشت آن است. لیدی دیور معروف ترین کیف آنهاست که به پرنسس دیانا فقید ولز ادای احترام می کند.

 

4.The Coach

برند کوچ توسط لیلیان و مایلز کان در سال 1941 در نیویورک تاسیس شد. آنها دارای برخی از معروف ترین کیف های دستی برندهای لوکس آمریکایی هستند. این برند اولین طراحی خود را بر اساس دستکش های بیسبال انجام داد. لیست کیف های زنانه این برند در همه رنگ ها و اندازه ها هستند و طرح های ساده، سبک و تمیزی دارند. کیف زینی یکی از پرفروش‌ترین کیف‌های دستی این برند با قیمت ۳۹۵ دلار است.

 

5.Gucci

برند گوچی زاییده فکر Guccio Gucci است که در سال 1921 در فلورانس ایتالیا تأسیس شد. کیف برند گوچی در سراسر جهان به دلیل لوکس بودن و ماندگاری خود شناخته شده است. آنها طرح های کیف برند خود را بر پایه زین اسب بنا کردند.

(بیشتر بخوانید: ده کشور برتر جهان در زمینه صنعت چرم کدام اند؟)

6.J.W Anderson

جاناتان اندرسون کیف برند اندرسون را در سال 2008 در لندن، انگلستان تاسیس کرد. این برند همیشه چیز جدیدی خلق می کند و محصولات لوکس آن برای هر کسی که به دنبال چیزی منحصر به فرد است ایده آل است. کیف Pierce یک کیف زیبا و چشم نواز است که  اولین بار در سال 2017 معرفی شده و قیمت آن 700 دلار است.

 

7.Louis Vuitton

Louis Vuitton Malletier برند کیف لویی ویتون را در سال 1854 در پاریس، فرانسه معرفی کرد. برند لویی ویتون اولین کیف خود را در سال 1930 روانه بازار کردند. محصولات لوکس آنها می تواند سال ها دوام بیاورد و خوش فرم بماند.

 

8.prada

ماریو پرادا اولین برند پرادا را در سال 1913 در ایتالیا تأسیس کرد و تا سال 1978 بود که میوچیا پرادا برند کیف پرادا را معرفی کرد. آنها اولین خط کیف های زنانه خود را در سال 1985 راه اندازی کردند و این برند اکنون به لطف کیف های شیکی که تولید میکند در سراسر جهان محبوب شده است. میتوان گفت پرادا بهترین برند کیف زنانه است.کیف Galleria توسط پرادا تا 2490 دلار قیمت دارد یکی از محصولات این برند است.

 

9.Yves Saint Laurent

این برند محصولی از ایو سن لوران است که در سال 1966 در پاریس، فرانسه تأسیس شد. این برند کیف های کاربردی و شیکی دارد.

 

10.Valentino

کیف برند والنتینو در سال 1952 توسط ماریو والنتینو در ناپل ایتالیا معرفی شد. برند والنتینو با کفش های لوکس شروع کرد و سپس شروع به فروش کیف هایی کرد که با همین هنر ساخته شده بودند. کیف های خیره کننده والنتینو هم بادوام و هم زیبا هستند.

11.Radman Leather

گروه رادمن به صورت شبانه تلاش میکند تا بهترین کیف ها و محصولات چرمی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد و قطعا طی سال های آینده برند رادمن ، یک برند کیف جهانی خواهد بود و افتخار اولین برند کیف ایرانی جهانی شده را خواهد داشت.


سخن پایانی

در این مقاله از فروشگاه چرم رادمن ده برند برتر کیف جهان را معرفی کردیم و انواع بهترین برند های کیف دنیا را گفتیم.

گروه رادمن همواره تلاش میکند تا طی سال های آینده به ده برند برتر کیف دنیا برسد و افتخار اولین برند ایرانی جهانی را کسب کند.

جهت خرید کیف زنانه چرم میتوانید وارد صفحه خرید کیف زنانه چرم طبیعی شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *